1مدیریت دارایی
بررسی تأثیر تمرکز مشتری بر عملکرد مالی شرکت

عبدالاحد عباشی؛ غلامرضا کردستانی

دوره 2، شماره 3 ، آذر 1393، ، صفحه 81-92

چکیده
  تأثیر تمرکز مشتری بر عملکرد شرکت، از دو دیدگاه قابل بررسی است: دیدگاه اول تمرکز مشتری را عامل فشار بر فروشنده در نظر میگیرد و دیدگاه دوم آن را عاملی برای افزایش هماهنگی تولید، مدیریت موجودیها و تسهیم اطلاعات در زنجیره تأمین به شمار می‌آورد. افزایش تمرکز مشتری، موجب کاهش هزینههای فروش و بهبود عملکرد مالی شرکت میشود. این پژوهش ...  بیشتر