تامین مالی
بررسی رابطه بین تنوع‌پذیری محصولات و مؤلفه‌های متنوع اندازه‌گیری ساختار سرمایه با عملکرد شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

یحیی کامیابی؛ مرتضی کاظم پور؛ رویا منصورلکورج

دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1395، ، صفحه 65-76

http://dx.doi.org/10.22108/amf.2016.20640

چکیده
  در بازارهای رقابتی امروز، شرکت‌ها برای بهبود عملکرد خود به مشتریان وفادار و سرمایه‌گذاران مناسب نیاز دارند. بنابراین، برای تأمین نیازهای چندگانه مشتریان، شرکت‌ها به تنوع روی آورده‌اند و سرمایه‌گذاران هم برای انجام سرمایه‌گذاری بهینه، درصدد تحلیل ساختار سرمایه شرکت‌ها هستند. از­این‌رو، پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین تنوع‌پذیری ...  بیشتر